Obsługa Klienta
Dla Państwa wygody uruchomiliśmy infolinię, która umożliwia zarówno kontakt z Producentem, jak i zgłaszanie nieoczekiwanych problemów ze sprzętem do najbliższej autoryzowanej jednostki serwisowej.
Nasi konsultanci pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 17.00.
Rozmawiając z konsultantami naszej infolinii mogą Państwo uzyskać wszelkie informacje związane z produkowanym przez nas sprzętem AGD - począwszy od aktualnej oferty, dostępnych promocji, zakresu i warunków udzielanej gwarancji, a skończywszy na pomocy w objaśnieniu ich funkcjonalności i udostępnieniu instrukcji obsługi.
Zapraszamy także do zgłaszania uwag i opinii dotyczących działania naszej infolinii oraz autoryzowanych punktów serwisowych. Ułatwi nam to stałe podnoszenie poziomu świadczonej na Państwa rzecz obsługi.
Opłata za minutę połączenia wynosi 0,29 zł netto, niezależnie od lokalizacji, z której Państwo telefonują.
* Numer dostępowy wyłącznie dla telefonów komórkowych. Opłata zgodnie z cennikiem Państwa operatora.