Obsługa Klienta
![](webapps/front/html/img/bg_main_1.gif)
![Jak możemy Ci pomóc?](/pub/obsluga_klienta/atencion_cliente_1.jpg)
Dla Państwa wygody uruchomiliśmy infolinię, która umożliwia zarówno kontakt z Producentem, jak i zgłaszanie nieoczekiwanych problemów ze sprzętem do najbliższej autoryzowanej jednostki serwisowej.
Nasi konsultanci pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 17.00.
Rozmawiając z konsultantami naszej infolinii mogą Państwo uzyskać wszelkie informacje związane z produkowanym przez nas sprzętem AGD - począwszy od aktualnej oferty, dostępnych promocji, zakresu i warunków udzielanej gwarancji, a skończywszy na pomocy w objaśnieniu ich funkcjonalności i udostępnieniu instrukcji obsługi.
Zapraszamy także do zgłaszania uwag i opinii dotyczących działania naszej infolinii oraz autoryzowanych punktów serwisowych. Ułatwi nam to stałe podnoszenie poziomu świadczonej na Państwa rzecz obsługi.
![nr infolini2_1.jpg](/pub/nr%20infolini2_1.jpg)
![fax: 071 32 44 480](/pub/obsluga_klienta/serwis_fax.jpg)
![kontakt@fagormastercook.pl](/pub/obsluga_klienta/serwis_email.jpg)
Opłata za minutę połączenia wynosi 0,29 zł netto, niezależnie od lokalizacji, z której Państwo telefonują.
* Numer dostępowy wyłącznie dla telefonów komórkowych. Opłata zgodnie z cennikiem Państwa operatora.
![](webapps/front/html/img/bg_main_3.gif)